Allez au contenu Allez à la navigation

History BIODERMA : Innovation, Research

Laboratooriumi ajalugu, visionaarne ning suuremeelne bränd

BIODERMA kaubamärk on alati olnud oma veendumustes järjepidev, järgides oma intuitsiooni ning kaitstes oma sõltumatust. Laboratoorium on säilitanud oma siira kire, et mõista naha bioloogiat ning osaleda dermatoloogilistes läbimurretes.

  • Apteeker & konseptsioon

    Kõik sai alguse 1970. aastatel, kui Jean-Noël Thorel, teed rajav apteeker, leidis tänu oma vestlustele maailma juhtivate bioloogia ning dermatoloogia eksperidega radikaalselt uue lähenemise dermo-kosmeetikale. Ta arendas oma esimesed patendid ning pani aluse BIODERMA filosoofiale: bioloogia dermatoloogia teenistuses.

  • 1977, esimene innovaatiline läbimurre

    Sümboliseerides BIODERMA innovaatilisust, oli Nodé šampoon BIODERMA esimene, kuid mitte viimane läbimurdeline toode. Nimi Nodé tuli sõnadest ''NOn-DEtergence'' (detergendivaba) ning  see rõhutas oma valemi originaalsust- esimest korda oli võimalik juukseid puhastada ilma neid ründamata. See patent austab juuksekarva füsioloogiat ning hoolitses ka peanaha eest. Originaaltoote ning kogu ülejäänud Nodé tootesari, mis pakuvad juukstele pehmust ning vastupidavust peanahale, on ka tänapäeval vägagi edukad.

  • Dünaamiline innovatsioon koostöös tervishoiutöötajatega- aastast 1985

    Kaheksa aastat peale esimeste toodete turustamist apteekidesse, alustas bränd koostöös dermatoloogidega suurema tootevaliku arendamist. Jagades sarnast bioloogilist lähenemisviisi, on BIODERMA alati kaasanud oma tootearendamisse ka arste ning nende nõuandeid koostisosade valimisel ka arvestanud. Ka tänasel päeval on koostöö arstide, apteekrite ning patsientidega BIODERMA jaoks väga olulisel kohal.

    Aastal 1992 sai BIODERMA Laboratoorium sõltumatuks, et säilitada oma sõltumatus ning strateegia. Jean-Noël Thorel, brändi looja, ümbritses end teadlaste meeskonnaga, kes jagasid temaga sarnast nägemust ning olid niisamuti bioloogiast lummatud.

  • 1992, suurte uuenduste aeg

    ''Me oleme oma valdkonna arendajad: nahk, bioloogia, dermatoloogia. Meie nägemus erineb teistest, sest me ei peatu vaid naha ebatäiuste korrigeerimisel. Meie eesmärk on nahka kaitstma ning kohaneda oma keskkonna ning eluviisiga. Meie asjade tegevuskäik on sama oluline, kui nende lõpptulemus.'' Brändi juhib ka tänasel päeval Jean-Noël Thorel'i põhimõte. Kõik BIODERMA uuendused algavad naha, selle funktsioonide ning bioloogiaga. Alates 1990. aastate algusest on loodud tooteid, mis rahuldavad nii dermatoloogide ootusi kui nende patsientide vajadusi. Need uuendused hõlmavad nii tundlikku, rasust, kuiva, dehüdreeritud nahka, aga ka juukseid, peanahka, fotokaitset ning naharakkude taastamist.

  • 2001, globaalne ulatus

    2001. aasta, kui avati Itaalias asuv esimene tütarettevõte, tähistab BIODERMA Laboratooriumi rahvusvaheliseks muutumist. Selline muutus oli vajalik selleks, et säilitada lähedus ning arusaamine erinevate asukohtade vahel. Eesmärk: mõista dermatoloogide, apteekrite ning patsientide ootusi, mis võivad riigiti erineda. Austada geograafilisi, kultuurilisi erinevusi. Tänasel päeval tegutseb BIODERMA Laboratoorium juba läbi 100 tütarettevõtte, müügikoha, uurimiskeskuse ning ülikooli kaudu.

  • 2009, sotsiaalselt vastutav

    2009. aasta novembris viis BIODERMA Laboratoorium läbi oma esimese sotsiaalse suunitlusega missiooni Põhja-Vietnamis. Alates sellest asjast on osaletud mitmetel teistel missioonidel, nii Vietnamis kui Kambodžas, ning sinna on kaasatud nii mitmedki Prantsusmaa arstid (peamiselt dermatoloogid), apteekrid ning muud humanitaarühendused.

    Eesmärk: pakkuda kohalikele elanikele meditsiinilist abi, vajalikke koduvahendeid ning -materjale. Kõik need tegevused peegeldavad BIODERMA vaimu, mis juhib igapäevaselt labori tööd ning väljendavad sügavalt inimväärtusi: heldekäelisust, solidaarsust, jagamist.

  • 2011, BIODERMA FOND

    2011. aastal loodud Bioderma FOND, mille sponsoriks on Foundation de France, omab ülesannet toetada dermatoloogia arengut kogu maailmas. See kujutab endast kaubamärki, mis on alati aidanud dermatoloogidel pürgida edasi, püstitada uusi eesmärke. BIODERMA Fond aitab aktiivselt levitada nii dermatoloogilisi teadmisi kui edendada biotehnoloogilisi uuringuid eetiliselt ning sotsiaalselt vastutustundliku lähenemise kaudu. BIODERMA Fondi sümboliks on unikaalne iga-aastane kokkutulek kõikidele spetsialistidele üle kogu maailma, et oleks võimalus jagada nii oma teadmisi, kogemusi kui mõtteid.