You are here
Laboratoorium

-
Laboratooriumi ajalugu, visionaarne ning suuremeelne bränd
BIODERMA kaubamärk on alati olnud oma veendumustes järjepidev, järgides oma intuitsiooni ning kaitstes oma sõltumatust. Laboratoorium on säilitanud oma siira kire, et mõista naha bioloogiat ning osaleda dermatoloogilistes läbimurretes.
Loe veel -
Innovatsioon ning uurimistööd
BIODERMA Laboratoorium tegeleb pideva uurimise ning arendamisega, et püsida bioloogia ning dermatoloogia teaduslike teadmistega esirinnas. Peale aastatepikkust töötamist rahvusvaheliste meditsiiniekspertide kõrval on BIODERMA muutunud nahahaiguste uurimise üheks tähtsamaks ning suurimaks otsustavaks lüliks. Koostööd tehakse tootearenduse igas etapis ning seda nii arstide kui teadlastega.
Loe veel -
Bioderma meeskonnad
BIODERMA armastab inimesi, kes suudavad mõelda kastist väljapoole. Arvestades põhiväärtust - loogilist mõtlemist, on see enesestmõistetav. BIODERMA-s käivad originaalsus ning julgus käsikäes tipptasemel teadmistega. Ettevõtte meeskonnad jagavad omavahel inimväärtusi ning eetikat, mis on tervisele pühendatud ettevõtte tugevuseks.
Loe veel -
BIODERMA ÜLE MAAILMA
BIODERMA tegutseb kogu maailmas koostöös dermatoloogide ja nahaarstidega.
Loe veel -
BIODERMA FILOSOOFIA
Liider alates aastast 1970, on BIODERMA omandanud ainulaadseid teadimisi, ühendades bioloogiat dermatoloogiaga. Selline lähenemisviis tugineb ennekõige naha ning selle bioloogiliste mehhanismide tundmisele, et luua naha enda poolt inspireerituid tooteid.
Loe veel